mandag 7. april 2008

For en dag......

Noen dager går bare mer i ball enn andre. Etter en særdeles travel og stressende dag på jobben gledet jeg meg stort til å komme hjem og slappe av. Hadde til og med et lite lønnlig håp om en times tid i drivhuset.
Da jeg kjørte inn i oppkjørselen klarte jeg å kjøre med høyre hjul opp på den lille nye murkanten vår og det eksploderte med et smell og et boff ! Selvfølgelig var det det nye dekket som jeg kjøpte for bare noen mnd. siden på grunn av punktering som følge av skruer som hadde falt ut av esken sin i garasjen :-(
Heldigvis satt naboen utenfor huset sitt og tok en røyk og han var så supersnill at han satte på reservedekket for meg .


Da jeg endelig kom meg inn i huset etter å fylt luft i reservedekket ringte telefonen etter bare noen få min. og det var sønnen min som spurte om jeg kunne kjøre ham på legevakten fordi han hadde skadet hånden sin på jobb Heldigvis var den bare forstuet og han hadde ikke brukket noe Men vondt hadde han stakkars
Og drivhuset ble det ikke tid til , men i morgen er det en ny dag og nye sjanser.......

0 kommentarer: