fredag 4. april 2008

Fornøyd med meg selv:-)

I dag er jeg skikkelig fornøyd med meg selv og innsatsen i drivhuset. Jeg har hatt fri og tilbrakte flere timer der ute. Jeg har priklet, jeg har pottet om og jeg har fått tatt masse stiklinger. Jeg er aller mest fornøyd med at jeg klarte å prikle bittesmå minepetunia i hver sin potte uten at de gikk i stykker. Har grudd meg en stund til det. Nå må jeg bare psyke meg opp til å prikle løvemunn ........

Alle småplantene jeg kjøpte for en mnd. siden vokser så det koster etter. I fjor var jeg så sent ute at jeg bare lengtet etter at de skulle bli så pass store at jeg kunne sette dem ut. I år har jeg hatt god tid og har knepet dem masse så nå begynner de å bli tette og fine. Men jeg må innrømmet at det gjorde litt vondt å knipe av alle blomstene som hadde kommet på min verbena patio rosa mens jeg var borte :-(

Jeg er så stolt over at jeg har klart å knekke koden med stiklinger. I fjor fikk jeg det ikke til.

Ellers var det godt med en fridag etter jobbetur til *Bergen. Kroppen min er ikke spesielt glad i å fly. Den kommer alltid i ulage. Ikke så greit når våren er forholdsvis full av reiseaktivitet. Men jeg var heldig og opplevde Bergen på sitt beste torsdag. Nydelig sol og rundt 10 grader. Fikk tid til en rusletur ned på bryggen på ettermiddagen. På kvelden var det ny tur ned for å spise på Enhjørningen sammen med gode kolleger. Deilig mat, hyggelig kveld :-)

0 kommentarer: