søndag 21. september 2008

Kameraet mitt er ødelagt! :-(

....og det er jo full krise! Spesielt etter at jeg fikk blogg har kameraet vært min faste følgesvenn. Det er så hyggelig å kunne sette inn bilder til alle skribleriene mine. I dag hadde jeg f.eks tatt bilde av dagens chillifangst, den aller siste roseklasen på min Claire Renecainse og det nye gjesterommet. Da jeg skulle ta nærbilde av en fuchsia J.C. Hendriks klarte jeg å miste kameraet ned på terrassen. Det falt ikke mer enn 30 cm. men det var tydeligvis nok til at objektivet fikk en trøkk:-(

Så nå får jeg ile ut på Elkjøp og få det reparert. Man kan jo ikke klare seg uten kamera.

Men altså...........Jeg har fått høstet masse chilli som jeg har lagt på frysen. I tillegg fikk jeg også høstet noen tomater. De begynner å synge på siste verset nå. Flere av dem hadde sprekker (så i bloggen til Vivi at hun hadde det samme problemet). Fremdeles er det mange grønne men det spørs om de modnes. Det er meldt masse sol til uken, og da blir det jo godt og varmt i drivhuset så de får vel så stå en liten stund til.
Snacksagurken er helt fantastisk. Den har fått masse nye små agurker, så får vi bare håpe at de ogå gir litt mer avling. I år kjøpte jeg ferdige planter, men jeg har sett at de har frø av denne typen på Impecta så neste år skal jeg så!
Paprikaen har ikke vært mye å skryte av. De er av typen California wonder. Jeg har fremdeles ikke fått noen modne paprika, alle er grønne........

Og så er jeg altså nesten helt ferdig med gjesterommet.

........................og alt dette får jeg ikke satt inn noen bilder av.

Dumme, dumme kamera!

0 kommentarer: