mandag 1. desember 2008

Svibelfrøkner og amaryllistanter

hippe og svibelI dag leste jeg med stor fornøyelse Mokkis desemberartikkel på Hagegalforumet:-) Jeg koste meg med hennes beskrivelse av de forskjellige familier som regjerer i hennes hjem for tiden. I dag har jeg altså vært ute og kjøpt meg noen fnisete svibelfrøkner og noen strunke amaryllistanter. Jeg fant ikke noen spennende Hipper ute på plantasjen, men jeg kjøpte et par vanlige røde og en hvit. Jeg kjøpte også noen rosa og hvite svibler (lilla har jeg fra før). Samtidig kjøpte jeg noen amaryllisvaser og noen vanlige vaser som passet godt til å ha svibler i . Jeg synes det ble veldig bra, om jeg skal si det selv:-)

3 kommentarer:

Mokki sa...

Ja, amaryllistantene mine har ikke vært samarbeidsvillige i år - jeg tror de syns jeg har det litt vel kjølig til dem ;) De skal få komme opp i varmen snart....

Unknown sa...

Veldig søtt ja!!
Du, hint: Når du legger inn bildene i Live Writer, marker bildet og velg "none" på høyre side, der du velger skygge og slikt.Så kommer bretteefekten og de andre tingene bedre fram.

Anne på Moseplassen sa...

så fine vaser da :)
Jeg smilte godt når jeg leste den artikkelen til mokki - jeg har noen personligheter i huset allerede, og flere venter :D