søndag 11. januar 2009

Award


I går satt jeg sånn nattestid og leste i blogger, og da jeg kom til Grys blogg Villniss med familie lå det sandelig en award og ventet på meg:-) Skrekkelig hyggelig!! Takk skal du ha Gry:-))

Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.

Og jeg vil gjerne gi den videre til:
Solfrid på Omkalfatratet
Charlotte på Turbolotte
Wenche på Wenches Fuchsia
Elisabeth på Elisatbeths skriblerier
John på Harryfords Hage og Husdagbok
Sine på Sine sin
Vivi på Litt om Vivis hagerom
Merete på Metes hverdagstanker
Fingern på Fingern

Det ble visst 8 det og ikke 7. Pytt pytt!

Dette er blogger som jeg følger med på. Blogger jeg synes er både kreative og hyggelige. Og ikke minst, det er bloggere som jeg føler jeg begynner å bli kjent med og som ofte kommer med hyggelige kommentarer i min blogg. Jeg ville egentlig hatt Juni i lista mi også, men jeg så at hun også hadde fått award fra Gry:-)
Fingern er et nytt bekjentskap som definitivt kommer under kategorien kreativ blogg, og som jeg alltid koser meg med å lese. Har humret og ledd mye der gitt!:-)

11 kommentarer:

hildeG sa...

Grattis med påskjønnelsen. Vel fortjent - bloggen din er blitt skikkelig kreativ og flott :)

Harryford sa...

Takker og bukker for det Ellea! :-)

Det er alltid koselig å få positiv oppmerksomhet, - noe du er en mester til å gi! Og din blogg er i sannhet vært prisen! Makan til kreativ dame! ;-)

Nå var også jeg så heldig å få den fra Gry - og når du i tillegg "bekrefter henne" blir det jo ekstra stas! ;-)

Det fine med disse Awardene, utover deres egen intensjon i all "sin enkelthet", er at en får tips om blogger en selv ikke er innom, men som er vel verdt en titt - og kanskje en oppfølging!

Jeg henger Awarden på min "blogg-vegg" og deler den ut litt sånn av og til, i i tråd med statuettens "kan"!
Det skulle ikke være vanskelig å finne kandidater, da jeg har passert 60 stk på blogglista mi nå! - Og det er nok kun forenlig med "hjemmeværende man"!!!

Men bare på din Award-liste er det for meg flere nye! - Spennende! Hvor skal dette ende!!!

Vivishagerom sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg, ellea.

Din blogg er både koselig og kreativ og jeg liker veldig godt å lese om hva du holder på med.
Ha en fortsatt fin søndag. Klem

Elisabeth sa...

Åee..så koselig. Tusen tusen takk, Elleas. Ellers må jeg bare innrømme at din blogg er bland de jeg bare må ha med meg nye innlegg fra. Du skriver så mye både til ettertanke og glede :)

Unknown sa...

Oj! TUsen takk Ellea. Så hyggelig! Og at den kommer fra det, er ekstra hyggelig. :-)

Anonym sa...

Hallo! Tusen takk :o) Du verden så hyggelig det var da. Tenk at jeg, en venstre pekefinger skal få en award da, for å være en kreativ blogger. Det er stas det! :)

Løfter pent på hatten og bukker dypt!

Fingern danser av glede :o)

elle-melle sa...

Gratulerer Ellea! Det er deg vel fortjent.
Jeg hadde gitt den videre til deg hvis det ikke var for at jeg så du hadde fått den også. Faktisk var du en av de første jeg tenkte å gi den til, men det får bli en annen gang.

Mete sa...

Tusen hjertelig takk! Det var hyggelig!
Har ikke fått sagt det, men bloggen din har gjennomgått en extreme makeover etter at du ble hektet på html-greier :-)
Kjempe fin og ALLTID gøy å les det du skriver!

Sine sa...

Å tusen takk, Ellea. Blir nesten flau nå jeg, for jeg har jo nesten ikke blogget i det siste. Har en litt dau periode nå, men det skal nok bedres. Jeg venter på lyset. Men denne awarden var et riktig vakkert lys i vinteren. Og det er sannelig du også! Tusen takk!

Wenche sa...

Tusen, tusen takk Ellea. Det er alltid godt med tilbakemeldinger på det man gjør. Kjempekoselig at du setter pris på bloggen min :-)

solfrid sa...

Du har jo fått skikkelig fjong blogg:o) Her har ikke HTML gjort sitt inntog ennu. Det kjem, det kjem. Det var det overskuddet da. Jeg leser mye om dagen. DAgene er lengre og dagslys får vi mer av. Så må vi så litt.

Takk for påskjønnelsen, alltid herlig med ros =D *klem*