lørdag 22. mars 2008

Jeg har endelig fått kjøpt meg kamera

I dag var vi en tur på Elkjøp og endelig fikk jeg kjøpt meg kamera. Nå har jeg vært uten i over et år siden kameraten til sønnen min rotet bort minnekortet til det forrige. Men det var så stort at jeg hele tiden har tenkt at jeg skulle få kjøpt et nytt, lite og hendig. Av og til er det langt fra tanke til handling. Men i dag var altså en handlingens dag.

Jeg har flydd rundt og knipset i hele ettermiddag. Fikk foreviget den vemmelige tilbakekomsten av vinteren Nå har jeg bedt Anne Marie så pent om jeg kan få et fotoalbum på siden slik at jeg også kan begynne å legge inn bilder. Det skal bli moro det

Ellers har jeg fått pottet om mange av småplantene som jeg kjøpte på Tobienborg og Plantasjen. Måtte slutte lenge før jeg hadde tenkt fordi jeg ikke hadde mer blomsterjord. Dvs jeg hadde jord, men da jeg gikk for å hente en ny sekk under verandaen var den bunnfrossen! Så jeg måtte legge den til tining i drivhuset og så får jeg heller fortsette i morgen.

I formiddag skuffet og skuffet vi snø. Hele familien i arbeid. Vi fikk skuffet bort alle snøen på den nye frokost terassen så hvis solen skinner i morgen skal jeg ha morgenkaffe der uansett hvor mange kuldegrader det er. Selvfølgelig klarte jeg ikke å dy meg men måtte innom Plantasjen en tur. Fikk kjøpt meg to nye pellis stiklinger

0 kommentarer: