torsdag 29. mai 2008

Fridag og hagedag

I dag her jeg hatt fri og har vært ute i hagen fra morgenen av. Det har vært deilig sommervarme, solen har skint og jeg har fått plantet ut en ny ladning med sommerblomster fra drivhuset.

Hvor lenge var Adam i paradis tro? Endelig har grave og murefolkene begynt på arbeidet med "røysa" foran huset. I går da jeg kom hjem fra jobb konstaterte jeg fornøyd at murene var kommet opp rundt tomta. Fornøyd........helt til jeg så at murene var helt skakke! Naboen fortalte at de ikke hadde forskalet skikelig, så da sementbilen kom og pøste oppi begynte forskalingen å gi etter. De fløy rundt og prøvde å støtte opp så godt de kunne, men det ser ikke ut! De kommer for å sjekke senere i dag. De får gjøre hva de vil, jeg vil iallefall ha det rett og pent!

Ellers gleder jeg meg til tirsdag, for da skal vi ha ny samling i Vågsbygd hagegale på terassen min Det skal bli moro:-) Det beste av alt er at det er meldt fint vær....Jippi!

0 kommentarer: