søndag 4. mai 2008

Første møte i Vågsbygd Hagegale:-)

I dag hadde vi første møte i Vågsbygd Hagegale. Vi var ikke mange, bare 4 stk. Men du verden så hyggelig vi hadde det. Vi har bestemt oss for å begynne i det små og ikke ta det så høytidelig. Her er det hageglede som gjelder:-)Vi fikk pratet masse hage, masse ikke hage og vi spiste en god lunsj. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Neste gang møtes vi på terassen hos meg. Håper det blir fint vær.
Jeg har fått haget hele helgen. Nydelig vær har det vært selv om det ikke har vært så veldig varmt. Jeg har fått laget krukkebedet mitt ved gjerdet inn til naboen. Og så har jeg fått plantet masse stauder. Kastet meg over staudene som var på tilbud til 19,90 hos Plantasjen. Jeg har også fått plantet stauder i de store kassene som skiller av terassen.
Ellers har jeg fått plantet ut noe mer sommerblomster og så har jeg fått min første rose:-). Denne helgen har jeg til og med vært på båttur. Naboen har fått ut båten allerede og vi ble invitert med på fiskebrygga på lørdag. Det var godt og varmt da vi dro ut men etter hvert ble det kaldere så tilbaketuren var ikke en like stor fornøyelse. Da vi kom tilbake tente vi grillen og hadde en fin kveld i paviljongen. I glede over at det er meldt bare fint vær til over pinse ønsker jeg alle en god uke :-)

0 kommentarer: