mandag 5. mai 2008

Jeg har fått jobbet litt med albumet mitt.

I helgen hadde jeg meg en liten rusletur med kameraet mitt og fikk tatt litt bilder. Det bærer dagboken min som vanlig preg av Må jo skryte litt av det lille jeg har

Nå begynner terassen å se litt mindre øde ut. Det hjelper når jeg får satt ut litt blomster. Har satt ut noen av krukkene med samplanting og har også fått plantet noen stauder i de nye kassene. De er kjekke. Med hjul slik at jeg kan få flyttet dem dit jeg vil. Det hender vi har store grillparties og da kan jeg skyve dem unna og dekke langbord. Slik de står nå deler de av terrassen i en paviljongdel og en drivhus del. Før jeg satte ut noen av krukkene tok jeg bilde av alle krukkene der de stod til herding under frokost terrassen. Det var litt av en prakt så tidlig på våren der de stod samlet Den store krukken står klar, med fluehus, og består av en fuchsia krommenie som har overvintret, supertunia ametyst og en eføy. Gleder meg til den begynner å bugne


Ellers er jeg skrekkelig stolt over at jeg har fått laget krukkebedet mitt. Jeg var lykkelig men ryggen var ikke like lykkelig. Men skitt au - den kan ikke alltid få det som den vil Krukkebedet under arbeid: Og slik ble det da det var ferdig. Håper gresset rundt vil gro igjen......
Det ble mange bilder det. Men jeg synes det er så moro at jeg har kamera, at jeg har funnet ut av dette med album, og ikke minst at jeg klarer å bruke bilder i dagboken min:-).
Ellers er jeg storligen imponert over Charlotte som har laget blogg for det nye Vågsbygd Hagegal . Jeg er spesielt imponert over den flotte logoen hun har laget Hyggelig med hilsner som er kommet Ta en titt på bloggen da! ....du finner den her: http://vagsbygdhagegale.blogspot.com/ Jeg har konstatert til min store tilfredshet at det er meldt nydelig vært til over pinse:-). Håper alle dere hagegale der ute også får en fin uke med masse haging.

0 kommentarer: