søndag 20. april 2008

En vitamininnsprøytning av en helg

Dette har virkelig vært en helg å leve videre på i uken som kommer. I dag ruslet jeg rundt og tok bilder av det gode livet.
Når både dør og luke står åpen i drivhuset får jeg virkelig sommerfølelse:

Det har vært nydelig og varmt i paviljongen

og i går hadde vi jo tilog med årets første grill .
Morgenene har jeg tilbrakt med kaffekoppen og avisen på frokost terrassen. Endelig begynner vi å kjenne gleden med å ha fått den .

Neste helg blir det ikke mye tid til haging. Lørdag skal jeg hjelpe til å pynte til en konfirmasjon og søndagen skal jeg være gjest i samme konfirmasjon. Når evenementet attpåtil skal være en times kjøring herfra blir det ikke mye tid igjen. Men det skal bli hyggelig. Var tilstede da konfirmanten ble født og har et spesielt forhold til henne .


Ja og så har jeg fått jobbet litt med albumet mitt i dag. Det merkes nok på dagboken
Nå skal jeg manne meg opp til alt som venter i uken som kommer.......

0 kommentarer: