torsdag 24. april 2008

Luseinvasjon igjen!!

I dag da jeg kom hjem fra jobb og skulle ha min daglige lille runde i drivhuset oppdaget jeg at en hel haug av blomstene er angrepet av lus igjen. Sprayet og sprayet til jeg fikk vondt i fingeren. Jeg blir så illsint !!:-( Her har jeg toppet og knepet til den store gullmedalje for at blomstene skal bli tette og fine og så kommer de elendige grønne og spiser fra bunnen så de blir så skrantne og pinglete at det er ikke måte på. Død over lusene.!!!

Pressekonferansen med ministeren gikk greit. Tilbakemeldingen fra departementet var at de var riktig så fornøyd . Nå gjelder det bare å sette seg ned og pløye gjennom høringsnotatet på 50 sider..........Heldigvis er det 4 mnd. frist på å komme med kommentarer til lovforslaget, men det kommer også en aldri så liten ferie innimellom der så det er bare å finne fram markeringspennen og sette igang og lese.
Kjente at jeg følte jeg riktig slem idag da jeg ble lettet over at det ikke er meldt så fint vær til helgen. Blir opptatt med kofirmasjonen til datteren til en venninde og har ikke tid til haging. Når været ikke er fint føler jeg ikke at jeg har gått glipp av så mye. Men jeg følte meg slem på vegne av alle som har fri og gleder seg til haging og fint vær .....

0 kommentarer: