fredag 10. oktober 2008

Test av musikkfil i innlegg

Pink Floyd "Shine on you crazy diamond"

Nå har jeg altså testet dette med å legge til et musikk klipp i en post. Jeg har knotet lenge og vel og klarte helt ved egen hjelp å passere 1000 besøk på bloggen min mens jeg holdt på (jeg må visst finne ut av hvordan den siler ut mine besøk....tror det stod noe om det på hagegal forumet)

Det funker altså slik at dersom en trykker på koblingen der det står Pink Floyd kommer en inn på min konto på box.net der jeg laster opp musikken jeg vil ha med i bloggen. Dersom en trykker på Play starter musikken og spilleren legger seg i verktøylinja der en kan velge å stoppe den når en vil. Deretter bruker en tilbakepila for å komme tilbake til bloggen. Var det ikke slik den virket tro? Vil gjerne ha tilbakemeldinger på om det var slik.

Det var forresten ikke tilfeldig at det var akkurat denne musikken jeg brukte til å teste. Dette har vært min yndlingslåt siden jeg var ung. Den er drømme seg bort, slippe bort fra stress musikk. Når livet har vært tøft, når jeg er sliten etter jobb.....osv har det alltid gjort underverker å legge seg ned lukke øynene og bli omsluttet av musikken.......

2 kommentarer:

RandiF sa...

Deilig musikk du la ut der.....:)

Ellen Walnum sa...

Så det funket!!:-) Så bra!